• Hinmanweg 3 7575 BE Oldenzaal
  • Voor 16.00 uur besteld, zelfde dag verzonden!
  • Gratis verzending vanaf € 75
  • Niet goed, geld terug!
    FAQ

    Veelgestelde vragen

    Bij KNUS Lifestyle staan we altijd klaar om je te helpen. We willen ervoor zorgen dat jij als klant volledig op de hoogte bent van ons bedrijf, onze producten en alles wat hierbij komt kijken. We begrijpen dat het soms lastig kan zijn om alle informatie direct te vinden.

    Daarom bieden wij een overzichtelijke lijst met veelgestelde vragen waarin jij snel en gemakkelijk de antwoorden kunt vinden die je zoekt.

    Heb je altijd al willen weten hoe onze producten worden gemaakt? Of twijfel je nog over welke kleur het beste bij jouw interieur past? Geen probleem!

    Op deze pagina vind je niet alleen antwoorden op veelgestelde vragen, maar ook extra informatie die jouw nieuwsgierigheid zal belonen. We delen graag meer met je omdat we weten dat jij het waard bent!

    Shop nu!
    FAQ

    Meest gestelde vragen

    Kan ik per telefoon of e-mail bestellen?

    Mocht je iets leuks hebben gezien, dan kun je natuurlijk altijd even contact met ons opnemen per telefoon of mail. We kunnen je dan een factuur sturen voor de gedane bestelling.

    Kan ik meerdere kortingscodes gebruiken?

    Krijg ik altijd een orderbevestiging?

    Kan ik mijn bestelling laten inpakken?

    Hebben jullie op dit moment een kortingscode?

    Ik heb een verkeerd product besteld.

    Een foutje, dat kan iedereen gebeuren! Niet getreurd, wanneer je het tijdig meldt kunnen we je bestelling nog wijzigen. Wij versturen onze pakketjes dagelijks om 16:00 uur.

    Hoe weet ik of een product geschikt is voor mij?

    Hoe kan ik de beschikbaarheid van een product controleren?

    Wat is jullie levertijd?

    Voor 16:00 besteld, dezelfde dag verzonden. Hier geldt een uitzondering op het weekend en tijdens speciale acties, feestdagen en voor landen buiten Nederland. Wanneer je op vrijdag na 16:00 uur besteld wordt je bestelling maandag verstuurd. Wanneer je een bestelling plaatst op zaterdag of zondag, wordt jouw bestelling maandag verstuurd. Let wel: door grote online drukte in deze periode kan de bezorgtijd oplopen bij onze logistieke partijen.

    Wat zijn de verzendkosten?

    Kan ik een cadeautje laten vesturen?

    Ik heb een product ontvangen dat is beschadigd.

    Het kan natuurlijk om wat voor reden dan ook dat je een bestelling ontvangen hebt welke is beschadigd. Helaas zijn wij afhankelijk van onze vervoerder en denken we uiteraard met je mee. Daarom vragen wij je binnen 48 uur na ontvangst van je bestelling ons in kennis te stellen van een ingebrekestelling van het product. Dus mocht een artikel beschadigd zijn of mankementen vertonen, laat het ons dan weten, dan kijken we graag met je na een oplossing. Wordt schade na 48 uur gemeld, dan kunnen wij deze melding niet meer in behandeling nemen.

    Wie betaalt de retourkosten?

    Wanneer krijg ik het geld terug van mijn retour?

    Hoelang heb ik garantie?

    Op alle producten die je in een webshop koopt, heb je recht op wettelijke garantie. Dit betekent dat het product deugdelijk moet zijn en moet voldoen aan de verwachtingen die je er  redelijkerwijs van mag hebben. Als het product niet in orde is, heb je recht op kosteloze reparatie, vervanging of terugbetaling. Mocht je een probleem hebben met je product, neem dat gerust even contact met ons, dan kunnen we samen kijken naar een passende oplossing.

    De wettelijke garantietermijn is minimaal 6 maanden, maar kan langer zijn afhankelijk van het product. Voor elektronica bijvoorbeeld is de wettelijke garantietermijn vaak 2 jaar.

    wcart image 0
    Winkelwagen

    €0,99

    Verzending

    €3,95

    Heb je een kortingscode?
    Subtotaal

    Voeg nog €75,00 toe voor gratis verzending.

    €0,00
    Verder winkelen
    Kehly

    Samen een leuk cadeautje vinden!

    Waar kan ik je mee helpen ?