KNUS Lifestyle

Veelgestelde vragen

Wat is jullie levertijd?

Voor 16:00 besteld, binnen 2 dagen in huis. Hier geldt een uitzondering op het weekend en tijdens speciale acties, feestdagen en voor landen buiten Nederland. Wanneer je op vrijdag na 16:00 uur besteld is de kans aanwezig dat je je bestelling dinsdag ontvangt. Wanneer je een bestelling plaatst op zaterdag of zondag, wordt jouw bestelling maandag verstuurd. Let wel: door grote online drukte in deze periode en maatregelen welke zijn getroffen door het RIVM en de rijksoverheid, kan de bezorgtijd oplopen bij onze logistieke partijen.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten binnen Nederland zijn op knuslifestyle.nl als volgt:

– Pakketpost: €4,95
– Gratis bezorgd vanaf € 50,-

Kan ik een kadootje laten vesturen?

Dat kan zeker! Doordat wij ieder artikel inpakken alsof het een kadootje is, hoef je enkel het bezorgadres aan te passen bij het voltooien van je bestelling. Mocht je meerdere artikelen tegelijk bestellen en niet allemaal bestemd zijn voor dezelfde persoon? Stuur ons dan even een mailtje op info@knuslifestyle.nl zodat we hier rekening mee kunnen houden. Het zou natuurlijk zonde zijn wanneer je 2 aparte bestellingen moet plaatsen en hierdoor extra verzendkosten zou moeten betalen.

Kan ik per telefoon of e-mail bestellen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk, je kunt alleen in onze webshop bestellen. Ons systeem is eenvoudig en gebruikersvriendelijk, maar mocht je nog vragen hebben over hoe je online bestelt, neem dan contact op per mail (info@knuslifestyle.nl) of via Whatsapp (06 51 41 41 27)

Kan ik meerdere kortingscodes gebruiken?

Helaas niet.. per bestelling kun je slechts 1 kortingscode gebruiken, maar niet getreurd houd ons in de gaten op Facebook & Instagram want uiteraard hebben we met regelmaat leuke acties!

Krijg ik altijd een orderbevestiging?

Wanneer je een order hebt geplaatst, dan ontvang je doorgaans binnen 15 minuten een orderbevestiging op het door jouw ingevulde e-mailadres. Heb je hem nu niet ontvangen, ben je hem kwijt of heb je een typ foutje gemaakt? Geen enkel probleem, stuur ons een mailtje en we sturen je z.s.m. een nieuwe toe!

Ik heb een verkeerd product besteld

Een foutje, dat kan iedereen gebeuren! Niet getreurd, wanneer je het tijdig meldt kunnen we je bestelling nog wijzigen. Wij versturen onze pakketjes dagelijks om 16:30

Mocht je vraag hier nou niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op via één van onze kanalen, Facebook, Instagram, Whatsapp of per mail. Dan helpen we je uiteraard met alle plezier verder.

De waardering van www.knuslifestyle.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.8/10 gebaseerd op 32 reviews.
Scroll naar top