Veelgestelde vragen
Wat is jullie levertijd?
Voor 16:00 besteld, binnen 2 dagen in huis. Hier geldt een uitzondering op het weekend en tijdens speciale acties, feestdagen en voor landen buiten Nederland. Wanneer je op vrijdag na 16:00 uur besteld is de kans aanwezig dat je je bestelling dinsdag ontvangt. Wanneer je een bestelling plaatst op zaterdag of zondag, wordt jouw bestelling maandag verstuurd. Let wel: door grote online drukte in deze periode kan de bezorgtijd oplopen bij onze logistieke partijen.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten binnen Nederland zijn op knuslifestyle.nl als volgt:
– Pakketpost: €3,95
– Gratis bezorgd vanaf € 75,-
Kan ik een kadootje laten vesturen?
Dat kan zeker! Doordat wij ieder artikel inpakken alsof het een kadootje is, hoef je enkel het bezorgadres aan te passen bij het voltooien van je bestelling. Mocht je meerdere artikelen tegelijk bestellen en niet allemaal bestemd zijn voor dezelfde persoon? Stuur ons dan even een mailtje op info@knuslifestyle.nl zodat we hier rekening mee kunnen houden. Het zou natuurlijk zonde zijn wanneer je 2 aparte bestellingen moet plaatsen en hierdoor extra verzendkosten zou moeten betalen.
Ik heb een product ontvangen dat is beschadigd
Het kan natuurlijk om wat voor reden dan ook dat je een bestelling ontvangen welke is beschadigd. Helaas zijn wij afhankelijk van onze vervoerder en denken we uiteraard met je mee. Daarom vragen wij je binnen 48 uur na ontvangst van je bestelling ons in kennis te stellen van een ingebrekestelling van het product. Dus mocht een artikel beschadigd zijn of mankementen vertonen, laat het ons dan weten, dan kijken we graag met je na een oplossing. Wordt schade na 48 uur gemeld, dan kunnen wij deze melding niet meer in behandeling nemen.
Kan ik per telefoon of e-mail bestellen?
Zie je wat leuks op onze Socials of wil je iets afhalen in onze winkel? Dat kan! Stuur ons dan even een berichtje, zodat we het voor je appart kunnen zetten. Je kunt bij ons in de winkel uiteraard gewoon pinnen of contant betalen. Heb je nu iets leuks gezien voor kerst, sinterklaas of een andere gelegenheid wat dient als relatiegeschenk? Neem dan voor de eventuele mogelijkheden gerust even contact met ons op. We denken namelijk graag met je mee.
Kan ik meerdere kortingscodes gebruiken?
Helaas niet.. per bestelling kun je slechts 1 kortingscode gebruiken, maar niet getreurd houd ons in de gaten op Facebook & Instagram want uiteraard hebben we met regelmaat leuke acties!
Krijg ik altijd een orderbevestiging?
Wanneer je een order hebt geplaatst, dan ontvang je doorgaans binnen 15 minuten een orderbevestiging op het door jouw ingevulde e-mailadres. Heb je hem nu niet ontvangen, ben je hem kwijt of heb je een typ foutje gemaakt? Geen enkel probleem, stuur ons een mailtje en we sturen je z.s.m. een nieuwe toe!
Ik heb een verkeerd product besteld
Een foutje, dat kan iedereen gebeuren! Niet getreurd, wanneer je het tijdig meldt kunnen we je bestelling nog wijzigen. Wij versturen onze pakketjes dagelijks om 16:30
Mocht je vraag hier nou niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op via één van onze kanalen, Facebook, Instagram, Whatsapp of per mail. Dan helpen we je uiteraard met alle plezier verder.